martes, 22 de marzo de 2016

BON DIA!!!

Com que fins ara no he tingut connexió a internet m'ha resultat molt difícil poder escriure...

En Javier i jo, últimament ens hem aficionat a fer esports diferents com escalada, futbol, bàsquet i ping pong. Ara ens hem pres unes vacances els dos, ja que, volem aprofitar el màxim de temps amb les nostres famílies. 

Tenim organitzades bastants sortides una vegada faci més bon temps com per exemple anar a fer el dia a Barcelona, al zoo, etc. 
Tinc la impressió que cada dia ens portem millor i anem establint un vincle més fort. Ens ho passem molt bé junts i després de cada activitat li demano que em digui una cosa negativa i una cosa positiva del que em fet. Hi ha alguns cops que no té cap cosa negativa a dir-me i això em motiva i m'alegra saber-ho perquè llavors s'ho està passant bé. 
L'últim dia vam pensar que seria molt millor organitzar-nos i escriure en el calendari les activitats que podíem fer quan quedéssim per a què no tinguem que improvisar. Està clar que tornarem al cinema, ja que, li encanta i últimament fan pelicules molt divertides com la de "Batman vs Superman"!!!

Us deixo unes fotos de quan vam anar a escalar i a jugar a ping pong al parc de Fontajau. Ens ho vam passar molt bé malgrat el dia que feia... no feia gens de calor i tampoc va sortir el sol però vam gaudir de totes maneres!!!



Ja us anirem informant de les nostres quedades i activitats i esperem ansiosos que arribi al bon temps per poder fer més coses, ja que, ara amb el fred i mal temps és una mica difícil!!!!

Javier i Aina

No hay comentarios:

Publicar un comentario